Чи слід регулювати взаємовідносини між торгівельними мережами та їх постачальниками

Нечесні торгові практики (НТП) – це практики, які сильно відхиляються від належної бізнес-поведінки і суперечать доброчесній діловій практиці. Такі практики можливі, коли між сторонами є значна нерівність в переговорній силі, причому переговорна сила може бути з боку як торгових мереж, так і з боку постачальників (скажімо, виробників, яка мають широку лінійку дуже популярних продовольчих товарів). На сьогоднішній день в Україні більше скарг з боку дрібних і середніх постачальників, які, на їхню думку, зазнають з боку великих торгівельних мереж дедалі більше НТП.

Метою дослідження є пошук відповідей на такі питання:

  • В чому полягає неспроможність ринку при НТП?
  • Чи існує проблема НТП в українському рітейлі і, якщо існує, чи потрібно її регулювати?
  • Якщо проблему НТП регулювати, то яким чином: за допомогою кодексів та правил поведінки чи за допомогою законодавства?
Файли для завантаження
штрих

Підписуйтесь на розсилку штрих