Новини

  • Як забезпечити незалежність енергорегулятора (прес-реліз)

    14.03. 2016

    Реформування енергетичного сектора та досягнення енергонезалежності нині є питанням безпеки України та одним із головних пріоритетів у плані реформ. Міжнародний досвід свідчить, що реформи у галузі енергетики насамперед передбачають створення або посилення незалежного регуляторного органу. Це, зокрема, є однією із вимог Третього енергетичного пакету ЄС, які безпосередньо стосуються України як країни-учасниці Енергетичного Співтовариства. За допомогою дослідження «Як забезпечити незалежність енергорегулятора» експерти ... Далі
  • Позиція ЦЕС щодо пропозиції Київради зобов’язати забудовників передавати 1-1,25% житлової площі місту

    22.02. 2016

    Центр економічної стратегії вважає передчасним та необґрунтованим намір Київської міської ради звернутися до Верховної Ради із пропозицією, яка передбачає зобов’язати забудовників передавати 1-1,25% житлової площі у новобудовах для поповнення житлового фонду міста. (Проект відповідного рішення «Про звернення Київської міської ради до Верховної Ради України стосовно внесення змін до Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” щодо пайової участі при житловому будівництві» ... Далі
  • Центр економічної стратегії приєднується до заяви РПР щодо неприпустимості тиску політичних еліт на процес впровадження реформ в Україні

    03.02. 2016

    Заява міністра економічного розвитку та торгівлі Айвараса Абромавичуса та наведені ним факти тиску з боку заступника голови парламентської фракції “Блок Петра Порошенка” Ігоря Кононенка та представників Адміністрації Президента є черговим тривожним сигналом як для громадян України, так і для міжнародних партнерів. Нагадаємо, що ще раніше з уряду за тих чи інших обставин заявили про своє бажання піти чи пішли з політичних ... Далі
  • У відставку має піти не Абромавічус, а корупціонери

    03.02. 2016

    Сьогоднішня заява міністра економіки може стати початком політичної кризи з непередбачуваними результатами. Вона підриває довіру до всієї системи влади в Україні. Наслідком цієї кризи може бути фактична втрата легітимності Президента, що унеможливить проведення реформ, боротьбу з корупцією, остаточно зруйнує можливість конституційної реформи й формату Мінськ-2 та спростить завдання російській владі, яка прагне знищити державність України. Ми поважаємо відкритий виступ міністра та ... Далі
  • Коментарі директора з досліджень ЦЕС Андрія Бойцуна щодо Проекту Закону 2319а «Про внесення змін до деяких законів України (щодо уточнення деяких поло…

    28.01. 2016

    Коментар підготовано для Реанімаційного Пакету Реформ. Проблема: Держава не є ефективним власником Держава є найбільшим власником активів в економіці України, але управління цими активами є неефективним як мінімум із двох причин: Конфліктуючі функції держави. Зокрема, функція власності (яка передбачає спрямування зусиль на отримання прибутку) конфліктує із функцією соціальної політики (напр., надання прихованих субсидій або гарантованого працевлаштування) та регуляторною функцією (напр., регулювання цін на ринках ... Далі