Які є прогалини у нормативній базі контролю за використанням публічних фінансів та як їх усунути?

В Україні на даний час налічується близько 3500 державних підприємств, понад 11 тисяч комунальних підприємств, більше 77 тисяч розпорядників та одержувачів бюджетних коштів державного та місцевих бюджетів – коштів платників податків.

Неякісне управління та відсутність належного фінансового та організаційного контролю створюють передумови для неефективного чи незаконного використання державних фінансів. У 2016 році лише Рахункова палата виявила бюджетних правопорушень та недоліків в адмініструванні публічних коштів на суму 11,3 млрд грн. Насправді, обсяг неефективно використаних бюджетних коштів значно більший і без належної системи управління державними фінансами ця сума тільки зростатиме.

Провести аналіз нормативного регулювання системи контролю за публічними фінансами в органах центральної виконавчої влади та напрацювати рекомендації як усунути прогалини у нормативній базі, які мають негативний вплив на формування системи державного контролю і перешкоджають ефективному управлінню за державними коштами покликано дослідження «Аналіз чинної нормативної бази системи контролю за використанням публічних фінансів в Україні».

Документ розроблено та опубліковано ГО «Центр UA» за підтримки проекту «Ефективне управління державними фінансами», який реалізується федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Урядів Німеччини та Великої Британії».

Експертний супровід реалізовано страшим економістом Центру економічної стратегії Іриною Піонтківською у співпраці з Юлією Слободяник та Володимиром Дубровським.

Докладний аналіз та рекомендації експертів – у дослідженні.

Контактна особа

штрих
Підписуйтесь на розсилку штрих