Який механізм відкриття залізничного ринку оптимальний?

29 Листопада 2019
Поділитись

Центр економічної стратегії провів дослідження щодо майбутньої реформи залізничного ринку та презентує свої рекомендації, які допоможуть державі краще підготуватися до приватного ринку вантажних перевезень.
Також відбудеться дискусія до якої запрошені представники уряду, Верховної Ради, менеджменту Укрзалізниці, українські та закордонні профільні експерти.

Програма заходу:

9:30-10:00 – реєстрація та кава,

10:00-10:40 – презентація дослідження ЦЕС «Лібералізація ринку залізничних перевезень в Україні. Уроки країн Європейського Союзу».
Dmytro Yablonovskyy, заступник директора Центру економічної стратегії
Коментар: Juan José Montero Pascual, Part-time Professor, Florence School of Regulation, Transport

10:40-11:30 – публічна дискусія “Який механізм відкриття залізничного ринку для України оптимальний?”
Запрошені учасники дискусії:
– Андрій Рязанцев, директор з розвитку бізнесу в Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia,
– Даніель Білак, заступник голови Наглядової ради Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia,
Ivan Yuryk, член правління Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia, (очікуємо підтвердження)
Viktor Dovhan, радник Міністра інфраструктури України,
Dmytro Yablonovskyy, заступник директора Центру економічної стратегії,
– Juan José Montero Pascual, part-time professor, Florence School of Regulation

11:30-11:50 – обговорення з аудиторією

Модератор: Hlib Vyshlinsky, виконавчий директор Центру економічної стратегії,

Робоча мова: українська з синхронним перекладом на англійську.

Реєстрація за посиланням.

Нестача інвестицій в галузь, регульовані тарифи на перевезення вантажів, а також перевезення пасажирів у приміському сполученні за тарифами нижче собівартості, призвели до критичного зносу основних фондів “Укрзалізниці”. Найближчим часом нас очікує комплексна реформа залізничного ринку: запровадження конкуренції та приватної магістральної тяги, нове залізничне регулювання та створення національної комісії з регулювання транспорту, «Укрзалізниця» стане єдиним оператором інфраструктури та надаватиме доступ до магістральних шляхів приватним перевізниками. Результатом має стати залучення масштабних інвестицій у інфраструктуру завдяки лібералізації вантажних перевезень та реструктуризації «Укрзалізниці», а також зміна підходу до фінансування пасажирських перевезень. Яким є досвід країн Європейського Союзу під час лібералізації власних ринків залізничних перевезень? Який оптимальний механізм лібералізації підходить для українських реалій? Про все це поговоримо на нашому заході.

Захід організований в межах Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні, яку виконує Міжнародний фонд «Відродження» у партнерстві з Ініціативою відкритого суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні. Думки та позиції викладені у цій публікації є позицією автора та не обов’язково відображають позицію Посольства Швеції в Україні, Міжнародного фонду «Відродження» та Ініціативи відкритого суспільства для Європи (OSIFE).

X