Наші дослідження

  • Чорний ринок валюти: масштаби проблеми

    08.07. 2016

    Українська економіка значною мірою доларизована, це ускладнює проведення монетарної політики та зменшує потенційний обсяг коштів, доступних для інвестування. У 2014-2015 роках, через сплеск інфляції та ослаблення гривні щодо більшості світових валют, попит на валюту значно збільшився. Проте, після введення суворих офіційних обмежень на торгівлю іноземною валютою, через розвиток «чорного» ринку валютні операції перетворилися на «сліпу ... Читати далі...
  • Чи слід регулювати взаємовідносини між торгівельними мережами та їх постачальниками

    04.07. 2016

    Нечесні торгові практики (НТП) – це практики, які сильно відхиляються від належної бізнес-поведінки і суперечать доброчесній діловій практиці. Такі практики можливі, коли між сторонами є значна нерівність в переговорній силі, причому переговорна сила може бути з боку як торгових мереж, так і з боку постачальників (скажімо, виробників, яка мають широку лінійку дуже популярних продовольчих товарів). ... Читати далі...
  • Що необхідно для розвитку конкуренції в Україні

    19.04. 2016

    Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (МЕРТ) спільно із Центром економічної стратегії (ЦЕС) розробило документ «Шлях до процвітання», де визначено п’ять базових принципів реформування економіки. Одним із них є вільна та чесна конкуренція. Мета даного проекту – запропонувати напрямки державної політики для поліпшення конкурентного середовища в Україні. Тут ми бачимо чотири блоки питань: Природні монополії та суміжні ... Читати далі...
  • Як забезпечити незалежність енергорегулятора

    09.03. 2016

    Необхідною умовою реформи енергоринку України є ефективний та незалежний регулятор. Проте на сьогодні Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), не відповідає згаданим вимогам. Метою дослідження є визначити умови, за яких енергорегулятор в Україні буде політично та функціонально незалежним від інших органів влади, фінансово незалежним від держави та третіх сторін, а також сформулювати ... Читати далі...
  • Визначення оптимального порядку залучення та розрахунку пайової участі у розвитку інфраструктури

    28.01. 2016

    Дана робота покликана визначити та запропонувати оптимальний і прозорий механізм адміністрування дозволів на будівництво в частині фінансування розвитку та оновлення інфраструктури міста, відповідно до законів України та з урахуванням передового міжнародного досвіду. Зараз Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» покладає на забудовників зобов’язання сплачувати кошти пайової участі у розвитку інфраструктури при будівництві або реконструкції об’єктів нерухомості, ... Читати далі...