Наші дослідження

  • Чи слід регулювати взаємовідносини між торгівельними мережами та їх постачальниками

    04.07. 2016

    Нечесні торгові практики (НТП) – це практики, які сильно відхиляються від належної бізнес-поведінки і суперечать доброчесній діловій практиці. Такі практики можливі, коли між сторонами є значна нерівність в переговорній силі, причому переговорна сила може бути з боку як торгових мереж, так і з боку постачальників (скажімо, виробників, яка мають широку лінійку дуже популярних продовольчих товарів). ... Читати далі...
  • Що необхідно для розвитку конкуренції в Україні

    19.04. 2016

    Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (МЕРТ) спільно із Центром економічної стратегії (ЦЕС) розробило документ «Шлях до процвітання», де визначено п’ять базових принципів реформування економіки. Одним із них є вільна та чесна конкуренція. Мета даного проекту – запропонувати напрямки державної політики для поліпшення конкурентного середовища в Україні. Тут ми бачимо чотири блоки питань: Природні монополії та суміжні ... Читати далі...
  • Як забезпечити незалежність енергорегулятора

    09.03. 2016

    Необхідною умовою реформи енергоринку України є ефективний та незалежний регулятор. Проте на сьогодні Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), не відповідає згаданим вимогам. Метою дослідження є визначити умови, за яких енергорегулятор в Україні буде політично та функціонально незалежним від інших органів влади, фінансово незалежним від держави та третіх сторін, а також сформулювати ... Читати далі...
  • Визначення оптимального порядку залучення та розрахунку пайової участі у розвитку інфраструктури

    28.01. 2016

    Дана робота покликана визначити та запропонувати оптимальний і прозорий механізм адміністрування дозволів на будівництво в частині фінансування розвитку та оновлення інфраструктури міста, відповідно до законів України та з урахуванням передового міжнародного досвіду. Зараз Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» покладає на забудовників зобов’язання сплачувати кошти пайової участі у розвитку інфраструктури при будівництві або реконструкції об’єктів нерухомості, ... Читати далі...
  • Аналіз проекту державного бюджету на 2016 рік

    15.12. 2015

    Проект бюджету на 2016 рік виглядає досить консервативним з точки зору помірного дефіциту, узгодженого напередодні з МВФ. Проте він передбачає низку структурних змін, які торкнуться як окремих доходів та видатків державного бюджету, так і більш широкої структури державних фінансів (децентралізація, зниження квазіфіскальних видатків тощо). Чи можна назвати ці зміни радикальними перетвореннями – чи косметичним коригуванням? ... Читати далі...