Анонс дослідження “Як захистити права споживачів транспортних послуг? Роль транспортного регулятора”

Угода про асоціацію між Україною та Європейським союзом передбачає взаємне відкриття низки ринків, зокрема, ринку залізничних перевезень. Обов’язковою умовою для цього є наявність комерційних передумов та вигід для обох учасників.

В аналітичній записці «Що державі робити з Укрзалізницею?» Центр економічної стратегії розглядає необхідні інституційні трансформації основного оператора залізничних перевезень України, що мають передувати лібералізації залізничних перевезень.

Аналітичне дослідження-пропозиції до державної політики «Як захистити права споживачів транспортних послуг? Роль транспортного регулятора», присвячене регулятору, який може визначати не лише правила доступу на ринок залізничних перевезень, але впливати на якість транспортних послуг.

Так, в межах цього дослідження Центр економічної стратегії:
– проводить функціональний аналіз ролі транспортних регуляторів країн ЄС, США та Японії з метою виявлення спільних тенденцій;
– досліджує критерії/показники діяльності операторів залізничного транспорту та їхній вплив на тариф доступу до залізничної інфраструктури;
– розглядає умови, за яких спостерігається повільне підвищення тарифів на залізничні перевезення;
– вивчає роль транспортного регулятора у сфері дотримання прав пасажирів та його вплив за задоволеність користувачів послугами залізничного транспорту.

Центр економічної політики пропонує цей аналіз як основу для визначення нової ролі транспортного регулятора в умовах лібералізації ринку залізничних перевезень.

Файли для завантаження
штрих

Контактна особа

штрих

Підписуйтесь на розсилку штрих