Кодекс корпоративної етики ГО « Центр економічної стратегії»

9 Березня 2021
Поділитись
Кодекс корпоративної етики партнерів-постачальників Завантажити Кодекс корпоративної етики партнерів-постачальників (1.64 MB)

ГО « Центр економічної стратегії» (далі Організація) базується на цінностях. Саме тому ми вимагаємо від усіх своїх співробітників, радників, консультантів, підрядників тощо, що працюють як в Україні, так і за її межами, слідувати стандартам особистої та професійної поведінки, які відповідають цінностям Організації .

Отже, Організація впроваджує Кодекс корпоративної етики, який має на меті пояснити правила поведінки, які очікуються від її персоналу при виконанні своїх службових обов’язків.

Політика Кодексу корпоративної етики вимагає, що усі співробітники, радники, консультанти, підрядники тощо, в будь-який час протягом своєї роботи мають:

  • Виконувати обов’язки чесно і сумлінно;
  • Діяти обережно та старанно;
  • Ставитися до всіх з повагою, ввічливістю і без переслідувань;
  • Дотримуватись усіх чинних законодавчих актів, регуляторних вимог, робочих процедур, кодексів практики, галузевих стандартів, та інших вимог, накладених клієнтом тощо, що стосуються юрисдикцій та проекту, в межах яких вони функціонують;
  • Дотримуватися будь-яких законних та розумних вказівок, наданих їм колегою, що має на це повноваження;
  • Зберігати у суворій конфіденційності інформацію стосовно будь-якого досвіду, взаємодії, що можуть стосуватися діяльності Організації, її клієнтів або партнерів;
  • Не використовувати неналежним чином конфіденційну інформацію, що належить Організації, її партнерам та клієнтам;
  • Розкривати та вживати розумних заходів для уникнення будь-якого конфлікту інтересів (реального чи очевидного) у зв’язку з їх працевлаштуванням;
  • Належним чином використовувати будь-які ресурси, надані Організацією;
  • Не зловживати своїми обов’язками, статусом, владою чи повноваженнями, щоб отримати або прагнути отримати вигоду або перевагу для себе або будь-якої іншої особи;
  • У будь-який час поводитись таким чином, аби дотримуватися цінностей, чесності та підтримувати добру репутацію Організації;
  • Заохочувати найвищі стандарти професійної поведінки серед тих, за кого вони відповідають;
  • Поважати всі народи та шанувати їх звичаї, звички та релігійні вірування;
  • Визнати переваги мультикультурності робочого середовища та цінувати унікальні навички та перспективи всіх народів, у тому числі тих, що мають різний культурний та освітній досвід;
  • Завжди позитивно представляти Організацію;
  • Не скоювати неправомірні дії, визначених у відповідній Політиці.

Організація може застосовувати дисциплінарні міри, якщо виявиться, що працівник, радник, консультант, підрядник тощо порушують будь-який із вищезазначених елементів Кодексу корпоративної етики.

ГАРАНТ ПОЛІТИКИ

Виконавчий директор є гарантом цієї політики, будь-які запити щодо перегляду змісту цієї політики повинні керуватися до нього.

Політика діє з 16.02.2021.

X