Про нас

Центр економічної стратегії – неурядовий дослідницький центр з питань економічної політики. ЦЕС не підтримує жодні політичні партії чи політичних лідерів і є членом Реанімаційного Пакету Реформ (РПР) – громадської платформи, яка об’єднує провідні неурядові організації і експертів з усієї України та виконує функції координаційного центру з розробки та реалізації ключових реформ в Україні.

Наша місія

Мета

Ми досліджуємо державні політики та впливаємо на них, щоб допомогти країні досягнути стійкого та інклюзивного економічного зростання.

Методи

Ми робимо це, поєднуючи дослідження, практичні поради з покращення державної політики та адвокацію змін в інституціях та економічній культурі нації через суспільний діалог.

Наші принципи

  • Вільна та чесна конкуренція
  • Зменшення ролі держави за підвищення її ефективності
  • Верховенство права та захист приватної власності
  • Здорові та стабільні державні фінанси
  • Економіка, яка будується на засадах знань
  • Інформаційна прозорість та свобода слова

Наша візія

Ми хотіли би бачити процвітання України та добробут її громадян, реалізовані через стійке інклюзивне економічне зростання.



Наші досягнення

Наш маніфест

завантажити маніфест (PDF, 2мб)


Наша мрія – побачити Україну через 5 років такою:

Ефективність врядування в Україні оцінюється за індексом World Governance Indicators на рівні, середньому для країн регіону.

ВВП щороку зростає не менше, ніж на 5% на рік. ВВП на душу населення становить понад 5000 доларів.

Стабільне макроекономічне середовище. Інфляція стабільна нижче 6%, курс гривні гнучкий.

Кредитний рейтинг України підвищили до найвищого з «спекулятивних» рівнів – ВВ+, наступна сходинка – «інвестиційний» рейтинг.

Український фінансовий сектор інтегровано до загальноєвропейського, українці мають змогу користуватися послугами, доступними європейцям через діючий режим внутрішнього ринку у сфері фінансових послуг.

Більшість державних підприємств та усі державні банки приватизовані. Ті, що залишились у державній власності, управляються відповідно до найкращих практик корпоративного управління та рекомендацій Організації економічного співробітництва та розвитку.

Скасовано мораторій на продаж землі сільськогосподарського призначення, ринок землі працює. Серед тих, хто обробляє землю, зростає частка власників, натомість частка орендарів зменшується. Зростає кредитування під заставу землі. Як наслідок, зростають інвестиції, збільшується кількість робочих місць на селі.

Ринки транспорту та електроенергії лібералізовано та демонополізовано. Кількість операторів на кожному інфраструктурному ринку – більше п’яти. Запроваджено конкурентні принципи тарифоутворення в електроенергетиці та на транспорті. Усі заявки бізнесу та населення на підключення/приєднання до транспортної інфраструктури та електромереж задовольняються вчасно. Понад 90% населення охоплені регулярними послугами доступних пасажирських перевезень.

Наглядова рада

Томаш Фіала
голова
Наглядової ради
Ярина
Клочковська
член Наглядової ради*
Святослав
Вакарчук
член Наглядової ради*
Іван
Міклош
член Наглядової ради
Юлія
Клименко
член Наглядової ради*

*тимчасово припинив виконання обов’язків члена Наглядової ради на період підготовки та проведення виборів до Верховної Ради. З моменту заснування Центр економічної стратегії не підтримує жодні політичні партії чи політичних лідерів.

Наші напрямки роботи

У 2018-2020 роках ми плануємо сфокусуватися на досягненні впливу на державну політику за чотирма напрямками:

1Ринки транспорту та електроенергії лібералізовано та демонополізовано. Кількість операторів на кожному інфраструктурному ринку – більше п’яти. Запроваджено конкурентні принципи тарифоутворення в електроенергетиці та на транспорті. Усі заявки бізнесу та населення на підключення/приєднання до транспортної інфраструктури та електромереж задовольняються вчасно. Понад 90% населення охоплені регулярними послугами доступних пасажирських перевезень.

2Ринки транспорту та електроенергії лібералізовано та демонополізовано. Кількість операторів на кожному інфраструктурному ринку – більше п’яти. Запроваджено конкурентні принципи тарифоутворення в електроенергетиці та на транспорті. Усі заявки бізнесу та населення на підключення/приєднання до транспортної інфраструктури та електромереж задовольняються вчасно. Понад 90% населення охоплені регулярними послугами доступних пасажирських перевезень.

3Ринки транспорту та електроенергії лібералізовано та демонополізовано. Кількість операторів на кожному інфраструктурному ринку – більше п’яти. Запроваджено конкурентні принципи тарифоутворення в електроенергетиці та на транспорті. Усі заявки бізнесу та населення на підключення/приєднання до транспортної інфраструктури та електромереж задовольняються вчасно. Понад 90% населення охоплені регулярними послугами доступних пасажирських перевезень.

4Ринки транспорту та електроенергії лібералізовано та демонополізовано. Кількість операторів на кожному інфраструктурному ринку – більше п’яти. Запроваджено конкурентні принципи тарифоутворення в електроенергетиці та на транспорті. Усі заявки бізнесу та населення на підключення/приєднання до транспортної інфраструктури та електромереж задовольняються вчасно. Понад 90% населення охоплені регулярними послугами доступних пасажирських перевезень.

Для досягнення змін ми працюємо у двох вимірах:

Інституційні зміни

  • готуємо та випускаємо дослідницькі та аналітичні матеріали з питань економічної політики;
  • проводимо адвокаційну діяльність.

Культурні зміни

  • впливаємо на суспільну думку через медіа, формуючи уявлення про політики економічної свободи;
  • впливаємо на порядок денний політиків комунікаційними засобами;
  • впливаємо на медіа, формуючи економічний дискурс.

X